Morgon Dagen

Imorgon så är det skola som gäller. Kan inte klaga direkt då jag tycker det är helt ok. Det kommer inlägg så ni behöver inte oroa er ;) Det kommer även spännande nyheter imorgon i en video blogg så håll koll.

Det är också hoppträning vilket jag ska självklart försöka få någon att filma så ni kan få se det sen. :)

Är fruktansvärt trött idag men det är jag inte ett dugg förvånad över eftersom vi har haft städ dag i stallet sen klockan 11.00 till cirka 15.00. Kan inte säga att jag städa så mycket lekte mest med dom små ungarna vilket inte är någon idé att jag tar upp för ni kommer inte förstå. Det är knappt att jag fatta vad vi lekte... Kul va det iallafall. Sen en backträning på 50 minuter vilket behövdes. Det var hästarna som backträna och inte vi. Men det förstod ni nog.
Ha en trevlig kväll och glöm inte att kika in imorgon.
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu