Dagens övning

Så här ser dagens övning för mig och Amir som vi kommer fokusera på mest idag när jag rider. Det består av trav i skänkelvikning för vänster skänkel hela vägen in till mitten och gör sedan volt, fortsätter sedan med skänkelvikning för höger skänkel ut till spåret och gör lika dant på andra långsidan och gör den några gånger i detta varvet sen byter var. :D ser fram emot den,  eftersom att den inte är så komplicerad och anstränger inte mig så mycket som ryttare och eftersom jag har vart sjuk, så denna blir nog perfekt 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu