Lazy day

Idag känns det som om dagen aldrig kommer att ta slut. Har sovit jätte dåligt inatt och vakna ganska tidigt idag i också. Inte en bra kombination. Har vart och satt upp en skyllt utan för Sofie's hur för hon fyller ju år idag!
Ska ner till stallet senare och rida min lilla plutt. Det blir en skritt runda idag.
Ska packa också för imorgon då jag ska till Berlin så jag kommer inte blogga till helgen då det kommer bli dyrt. Det kommer bilder och videon från Berlin när jag kommer hem.
Nu ska jag vila lite så hörs vi senare!
Klara

Bilder tagna av Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu