Trött

Är jätte trött och glad att skolan är över den hör veckan. Som ni vet så är Sofie på konsert just nu. ONE DIRECTION!! Wohoo! Så då får jag skriva ett litet inlägg här.
Arrak var jätte duktig idag. Mjuk och fin i både höger och vänster varv. Vi red dressyr idag bara för att känna på han lite och mjuka upp han.

Imorgon så får jag sov morgon tack och lov. Sen klockan elva ska jag bort till ett annat stall och rida stor häst. Skulle ha ridit honom idag men det var för blött i hennes padock, så det fick bli imorgon istället. Ska även rida min egna ponny imorgon. Vet ej hur men rida ska jag. Sen ska jag även börja packa lite imorgon eftersom jag ska till Berlin på lördag och titta på ONE DIRECTION!!!! Det ska bli så underbart och overkligt så det inte är sant. Att få se sina idoler live i person... Går inte att beskriva direkt vet bara att jag kommer att skrika så jag blir hes och kanske gråta lite ;) men det ska bli sjukt kul att få uppleva. Men kommer mer om det här på fredag :)

Det var allt för idag även om jag inte skrivit något idag... Men ja.

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu