15 år = mopedbil :)

ja förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har fortfarande inte smält och fattat att jag har sett ONE DIRECTION i Stockholm live! :)
 
Saken gjorde det inte bättre idag när jag fyllde 15 år och en söt liten sak så kallad moppebil står utanför huset när man vaknar, då blir man ju typ i choktillstånd igen ;) hahaha, ja jag är ju inte riktigt som alla andra :)
 
Sen hör jag hur flera bilar tutar utanför vårat hus... ja då har en viss Klara och Tove vart här i morse och satt dit en stor fet skylt i diket där det står Tuta Sofie 15 år så det slutade idag med att vi har hört 42 stycken tutande idag utanför mitt hus inklusive 1 buss ;) jaja, YOLO man lever ju som sagt bara en gång :)
 
Sen räckte det ju inte för klara och dom att komma en gång i morse, ja så när vi sitter och precis har ätit klart knackar det på dörren, så jag springer och öppnar, ja gissa vilka som står där... jo Klara och hela hennes underbara familj + underbara Tove. så dom står där och sjunger och så får dom komma in och äta tårta med oss så himla gulligt och trevligt! ♥♥♥
 
så, så himla mycket bättre 15 års dag kunde man inte haft!!!
 
Här är två bilder från instagram på min lilla nya älskling :)
 
//Sofie Puss och Kram, nu ska väll jag gå och lägga mig, för på söndag måste jag vara pigg och glad igen för då ska jag konfirmeras, det är mycket på samma gång nu, plus att sedan på tisdag ska jag skriva upp mopedprovet ;) får se hur det går, hoppas det går bra, vill verkligen köra min fina bil nu  :)
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Naww 💕😘
"Underbara Tove" 😖😪

Love You 💕💕💕😘😘😘

2013-05-11 @ 09:17:46
URL: http://tjornbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu