Torsdag? Fredag?

Det värsta med att vara ledig från skolan dom sista dagarna i veckan är att jag inte har koll på dagarna. Det känns som om det är fredag idag men det är torsdag egentligen, tror jag... Tur att det finns kalender eller föräldrar som än så länge har koll på veckan.

Klockan 11 ge jag mig av till ett annat stall och rida Santos. Han är stor häst som jag hjälper ägaren Helena att rida då och då för att hon inte har tid att sätta igång honom efter han har varit skadad.
Nu upp och äta frukost och fixa mig så jag inte blir sen.
Kanske kommer lite bilder sedan om min mobil följer med.

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu