Imorgon smäller det!

Ja imorgon klockan halv 1 åker jag och pappa till Hisingen för att skriver moppeprov ;) jag är inte så nervös just nu för tillfället men jag kommer nog bli det sen! Men jag vill så gärna ha körkort nu när jag har en egen bil och allt vad mer kan man begära liksom :) nej, det skulle sitta väldigt fint med ett litet körkort nu också!! För jag känner ju tt jag kan allt och så, så vi får se hur det går, det kommer nog uppdatering om resultatet imorgon. Eller vi säger så här om jag får körkortet slänger jag in ett inlägg men om jag inte klarade det så är jag så sur på mig själv att jag inte vill prata med någon och slänger INTE upp ett inlägg, så då vet ni varför om det inte kommer komma upp ett inlägg imorgon från min sida ;) godnatt puss och kram!
//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu