Hoppträning

Hoppträningen är avklarad för denna veckan. Är jag nöjd? Både jag och nej.
 
Han var jätte fin i början eller mer än hälften av hoppträningen. Han lyssnade fint på skänkeln och var väldigt lung men ändå taggad. Mot slutet av träningen när vi skulle hoppa en bana på 9 hinder så blev han lite för taggad och kom in sin egen värld kändes det som. Han lyssnade inte speciellt bra på skänklarna men det gick. Bättre hoppträningar har jag haft kan man säga. Ska prova på ett annat bett nästa gång bara för att se om det är någon skillnad, inte för jag tror att det kommer bli det men det är aldrig fel att försöka.
 
Jag håller på att redigera klippet nu så den kommer upp om cirka 20 minuter om allt går som planerat. Det kom bara med 4 hinder från banan för mobilen dog :( Men det får duga, det är i alla fall en video.
 
Hoppas ni alla blev glada över nyheterna i video bloggen. Det är bara att komentera eller skicka frågor via mail till oss som vi sedan ställer till WIlma Fur. Ni kan även tipsa om det är någon annan ni vill at vi skall interviewa i framtiden på bloggen. Håller även på att fixa lite roliga tid inställda tills imorgon.
 
Jag men ska fortsätta med videon så den kommer upp någon gång idag.
 
Klara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu